Таємничий світ древнього народу Майя

Досліджуючи езотеричні тексти Великих Посвячений, я увесь час відчував, що мені не вистачає чогось такого, що б дозволило хоча б відчути, не те що зрозуміти, як все починалося. У всій моїй системі координат не вистачало, можливо, якоїсь дрібниці, яка б пояснила, як ті умовні коліщата зчіплюються, щоб рухати велетенські пласти теорії; як і чому відбувався їх поступ з Трипілля-Арати і Шумеру (Сумеру) в інші світи, чому разом із Гермесом Трисмегістом вони виплеснулись з Атлантиди, щоб потрапити до Древнього Єгипту, а потім Древньої Греції. Не вистачало якогось поштовху, якоїсь зачіпки. І ось я натрапив на її слід. Механіку дечого незрозумілого сучасному індивіду в царині вічних знань в якійсь мірі пояснюють відомості про священний календар древнього народу майя.
Францисканський монах Дієго де Ланда, нотатки якого є головним джерелом інформації про народ майя в епоху конкісти, про майянський календар пише наступне: «Це була наука, якій вони вірили понад усе, і яку вважали вищою; в ній не всі жерці вміли розбиратися».

З огляду на уявлення сучасної людини, цей календар виглядає доволі дивно: на відміну від інших календарів, відомих на Землі, він зовсім не узгоджується із зміною сезонів на нашій планеті. Він зовсім не прив’язаний до реального астрономічного року, і тому його абсолютно не можливо використовувати в аграрній сфері. Він лише відраховує 260-денні періоди, розпочинаючи від самого Створення Світу. І виникає логічне питання – навіщо сільськогосподарському народу такий дивний календар?
Насправді ж, у майя було два календарі, і для сільськогосподарських робіт вони використовували інший, який нічим не відрізнявся від того, яким користуємось ми. Що ж до священного 260-денного, то він мав інше призначення: майянці свято вірили, що саме таким є темп Вселенського ритму, з яким хвилі Часу одна за одною накочуються на Землю, задаючи темп не лише усім процесам на Землі, а й усій вселенській історії.
Майянські жерці ведуть свій календарний відлік від дня, який вони вважають початком епохи, яка завершилася 21 грудня 2012 року. У нашому календарі цій даті відповідає 11 серпня 3114 р. до н.е.
Як сумістити майянський календар з нашим, і вирахувати якусь дату? Арифметичним обрахунком, а саме – відрахувати від тієї дати всі минулі з того часу 260-денні проміжки.
В майянському календарі усього 20 днів, і кожен з них має власну назву. Перший день, наприклад, має назву Світове Дерево, другий – Вітру, третій – Ночі, четвертий – Зерна і т.д. І день, в який людина народилася, визначає усю сутність людини; і характер цього дня домінує над людиною упродовж усього її життя. Але що там людина – так і увесь Всесвіт, так і уся історія – минула і майбутня. Адже системність календаря майя полягає і в тому, що роки, як і дні, також мають ті самі 20 власних імен, і по завершення двадцятого, який має назву Владика, знову настає день Світового Дерева, але вже на вищому рівні; і 20-денні цикли – катуни, також спливають під тими ж назвами; і століття – епохи так само. Тому, вирахувавши дату, важливу для людини, країни, планети тощо, і беручи до уваги характер знаку чи то дня, чи катуна, чи епохи, можна спрогнозувати події наперед. Так працюють майянські передбачення, які ми звично називаємо гороскопами.

Спроби тлумачення сучасними вченими значень, які майянські жерці приписували кожному із днів та кожному із знаків, що покровительствують цим дням, мали місце безліч разів, але так і не увінчалися цілковитим успіхом. Про те, чим вони є насправді – знають лише посвячені жерці. А вони вміли оберігати свої таємниці, задля чого записували свої тексти з використанням особливої мови, яку називали мовою «суйва», що дослівно означає «таємна».
У священних книгах народу майя «Чилам Балам» описується, якого великого значення надавали жерці знанню цієї таємної мови. Наприклад, кожен претендент на посаду правителя або жерця мав скласти іспит на знання таємної мови суйва. В тих же книгах сказано, що претендент, який не витримав іспит, карався смертю.
За твердженнями майя, їх священний 260-денний цикл визначає протікання всіх без виключення процесів на Землі, і найбільш яскравий доказ цьому сучасні вчені виявили під час синхронізації майянського календаря і часу вагітності жінки. Адже в середньому саме 260 днів триває період визрівання плоду дитини в череві матері. І порівняння циклів розвитку плоду дитини з характером циклів майянського календаря (а ми ж пам’ятаємо – у кожного циклу своя назва і відповідний характер процесів) дають підстави стверджувати – абсолютне спів падіння із знаннями, якими оперує сучасна медицина.
Так і в інших сфера: якщо людина народилася в день Очерету, то в неї упродовж усього життя буде домінувати потяг до зростання; якщо в день Зерна, як це у мене, то домінуючим в моєму єстві буде спостереження за оточуючим світом, осмислення побаченого і огортання набутих знань в нові (осучаснені) форми. Як і відбувається із звичайним зерном: його висівають (неначе занурюють в поживне середовище вже сформовані знання), воно очікує свого часу (неначе спостерігає за тим, що відбувається, в очікуванні найкращої пори для подальшої трансформації) і проростає, і вже потім дає новий урожай (як старі знання в оновленому вигляді). І який би знак майянського календаря ми не взяли – все співпадає. Саме в цьому і полягає недзвичайна практичність майянських гороскопів. Але це що стосується людини…
Але чи не так і з історичними епохами, про що я вже згадував вище? Згідно із священними майянськими книгами вся історія Землі поділяється на кілька великих епох, кожна із яких триває 5200 років (хоча – в перерахунку на сучасне літочислення кожна епоха триває 5125 років). Початок майянської епохи П’ятого Сонця бере свій початок з 3114 року до н.е., і дивним чином співпадає з реальним початком всієї нашої історії. Адже саме в цей час на Землі почали виникати перші державні утворення в сучасному розумінні, такі як в Древньому Єгипті і Межиріччі. А все, що було до цього часу, сучасні вчені відносять до доісторичних часів.
Якщо майянський рік складається із двадцяти тринадцятиденних циклів, то епохи складаються із 260-ти двадцятирічних циклів-катунів. І як в житті людини один за одним настають двадцять днів із власною назвою і характеристикою, і знову повторюються вже на подальшому рівні, так і історичні роки, 20-річні цикли – катуни, століття, епохи – підвладні тим же циклічним законам, і настають у свою чергу: ні раніше, ні пізніше, а сам у свій час…
Світове Дерево, Вітер, Ніч, Зерно, Змій, Череп, Олень, Схід, Вода, Собака, Майстер, Драбина, Очерет, Ягуар, Орел, Гриф, Землетрус, Кремінь, Гроза, Владика. І знову – Світове Дерево, і так далі й далі…
(Далі буде)

 

(Джерело: Дмитро і Надія Зима, «2012 рік. Всі передбачення майя»)

I

 

Опубліковано в альманах “Ініціація” випуск №012 Серпень – Жовтень 2017

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *