Чудеса Иисуса Христа – Исцеление слепорожденного

На первый взгляд может создаться впечатление жестокости замысла, что невинный человек, родители которого безгрешны, родился слепым лишь для того, чтобы странствующий учитель на примере этого слепорожденного проявил свою магическую силу.

С точки зрения материалистичного критицизма, то материалисты бы сказали, что на самом деле этот человек был зрячий – его глаза и зрительные нервы были готовы к функционированию, а вот веки в силу врожденного анатомического дефекта оказались слипшимися от рождения. Но Иисус приготовленной мазью из слюны и песка разлепил веки, что нету в этом чуда.

Священное Писание можно воспринимать буквально, – принимать написанное как описание реальных событий, но можно сюжет прозрения слепорожденного воспринимать как миф, в котором скрыт назидательный символизм. Продовжити читання “Чудеса Иисуса Христа – Исцеление слепорожденного”

Картина природи взаємовідносин між Богом, Людиною та Всесвітом – Луї-Клод де Сен-Мартен

Фундаментальна праця, опублікована в 1782 році. Луї-Клод де Сен-Мартен розкриває нам таємниці творіння і пропонує нам замислитися над історією людства. Він показує нам, що тупик, в якому людина опиняється, є результатом плутанини, яка панує в думках тої чи іншої істоти, яка відірвалась від свого джерела. Продовжити читання “Картина природи взаємовідносин між Богом, Людиною та Всесвітом – Луї-Клод де Сен-Мартен”

Каббала Мартінеса де Паскуаліса. Трактат про реінтеграцію істот – Мартінес де Паскуаліс

З магічно-теургичної діяльності Мартінеса де Паскуаліса (бл. 1710-1774) походять витоки мартинізму та езотеричного масонства. До нас дійшла єдина теоретична праця Паскуаліса, яка і стала основою цього видання (російською мовою публікується вперше). Продовжити читання “Каббала Мартінеса де Паскуаліса. Трактат про реінтеграцію істот – Мартінес де Паскуаліс”

Луї-Клод де Сен-Мартен – Людина Бажання

Серед духовних письменників свого часу видатний французький містик Луї Клод де Сен-Мартен (1743-1803), або “Невідомий Філософ”, стоїть осібно. Причина тому – його оригінальний і дуже складний для передачі на інших мовах спосіб викладу тринітарних християнських істин, що окреслены символами лицарського франк-масонства, яке йде від Жана-Батіста Віллермоза (1730-1824), і каббалістичними емблемами. Публікуємий вперше російською мовою філософсько-містичний твір Луї Клода де Сен-Мартена “Людина Бажання” є першою частиною його світоглядної трилогії, куди входять твори “Нова Людина” і “Керівництво Людини-Духа”. Для передачі російською книги “Людина Бажання” перекладач Володимир Ткаченко-Гільдебрандт застосував жанр ритмічної прози, оскільки цей твір читалося самим автором під акомпанемент фортепіано, про що повідомляли в ту пору і російські шанувальники “Невідомого Філософа”. Переклад здійснено згідно посмертного лондонського видання “Людина Бажання” Луї Клода де Сен-Мартена від 1808 року. Продовжити читання “Луї-Клод де Сен-Мартен – Людина Бажання”

Луї-Клод де Сен-Мартен. Мартинізм Невідомого Філософа – Вірр Арафель, Дмитро Цельзін

Цей рукопис про те, кого високо цінували такі метри, як Папюс, Еліфас Леві, Артур Уейт.

Луї-Клод де Сен-Мартен залишив після себе багату спадщину, і лише мізерно мала її частина була видана російською мовою.

За обкладинкою цієї книги ховається праця не тільки перекладача, а й дослідника праць Сен-Мартена. Цей рукопис, таким чином, є єдиним на даний момент повноцінною працею по Мартинізм в російськомовній літературі з часів Катерини II. Продовжити читання “Луї-Клод де Сен-Мартен. Мартинізм Невідомого Філософа – Вірр Арафель, Дмитро Цельзін”

Тексти доповідей сімпозіуму, який присв`ячений Папюсу 2016

До 100-річчя смерті Папюса Мартиністський Орден віддав йому належне,у Парижі, 22 жовтня 2016 року, організувавши масштабний сіпозіум за участю дослідників, визнаних за вагоміст своєї праці.
Їхні доповіді з
ібрані тут в унікальному виданні, яке намагається відповісти на питання: хто був доктор Герард Анкаус “Папус”? Продовжити читання “Тексти доповідей сімпозіуму, який присв`ячений Папюсу 2016”

102 Роки з дня смерті Папюса

25 жовтня 1916 року Папюс був збитий туберкульозом, яким, напевно, він захворів на фронті Першої Світової Війни. Вранці, згідно з сімейною традицією, доктор Жерар Анкосс працював у своєму звичайному крісло, яке Мартіністський Орден свято зберігає сьогодні.

Опублікована збірка доповідей Симпозіуму Папуса, що відбувся з нагоди 100-річчя смерті Папюса в 2016 році. Продовжити читання “102 Роки з дня смерті Папюса”

Меч

І сім зір Він держав у правиці Своїй, а з уст Його меч обосічний виходив, а обличчя Його, немов сонце, що світить у силі своїй.
(Об’явлення 1:16)

Кожен символ має певний інформаційний код, який задає певний образ понять. Так у кожного соціального стану з давна існують професіональні атрибути, які мають ще символічний сенс. Як відомо, у багатьох народів давно виник генітальний культ, в якому в якості сакрального початку виступали чоловічі і жіночі геніталії, органи розмноження тварин і рослин (квіти), насіння рослин, – як символи життєвої енергії, родючості, захисту. Також, як символ певної домінації в своїй соціальній групі. Так, наприклад, вили – фалічний символ селянина. А вагінальний гаманець – символ купців. Хрест – священнослужителя. Фалічний меч – символ воїнського стану. Меч має багато різноманітних форм і представлений майже у всіх народів. Продовжити читання “Меч”

Комментарий к Псалму № 22

“Вера в Бога. Каждый приходит к ней по-разному. У каждого своя дорога к Богу. Кого-то к вере подталкивает горе, кого-то наоборот радость и человек чувствует благодарность. Но это скорее исключение, чем правило. Бог всегда говорит с нами. Говорит Словом и событиями нашей жизни. И каждый, кто прочтет эти строки Псалма 22 и сможет экстраполировать их на свою собственную жизнь, понять и прочувствовать их, определенно пережил славные мгновенья диалога с Богом. Слово и события подействовали благотворным образом и из монолога Бога родился диалог Бога и человека. На мой взгляд, это происходит, когда человек принимает в свою душу милосердие Бога, милосердие поистине безграничное и абсолютное. Когда человек понимает, что что бы с ним ни происходило в жизни, пусть даже порой это и кажется ужасным, направлено на его духовный рост и в конечном итоге во благо человека. Единственной преградой, зачастую кажущейся непреодолимой, является ограниченность интеллектуальных способностей человека и отсутствие у него возможности понять до конца Великий Замысел Божий.” Продовжити читання “Комментарий к Псалму № 22”